.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حق گلستان در بخش کشاورزی ادا نشده است

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گلستان گفت: این استان به رغم تولید 95 نوع محصول کشاورزی و داشتن توانمندیهای بسیار، به حق و جایگاه مطلوب خود نرسیده است.

رمضانعلی جعفری در نشست با تولیدکنندگان استان در گرگان افزود: این درحالیست که این استان در تولید محصولات کشاورزی، دانه های روغنی، دامپروری، شیلات و توسعه باغات، استانی منحصربفرد است.

وی اظهار داشت: از ابتدای سال جاری استان در زمینه برداشت محصولات کشاورزی رشد داشته و به عنوان نمونه سطح زیرکشت سویا و سیب زمینی در استان به بیش از 120 هزار هکتار رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: میزان تولید محصول جو نیز در استان در سال قبل 40 هزار تن بوده که اکنون به 170 هزار تن رسید که این امر نشان می دهد که گلستان در تولیدات کشاورزی، استان سرفرازی بوده است.

جعفری بیان داشت: باتوجه به جایگاه استان در تولیدات کشاورزی و توفیقات بدست آمده از مدیران استانی و کشور درخواست می شود که برای تامین اعتبارات و حقوق واقعی کشاورزان توجه ویژه ای داشته باشند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گلستان بیان داشت: گلستان در کشت و تولید دانه های روغنی نیز مقام اول کشور را داراست و در تولید برخی دیگر از محصولات نیز رتبه اول تا سوم را داراست.

650 هزار هکتار اراضی کشاورزی در گلستان وجود دارد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.168 seconds.